Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

24 Ιανουαρίου 2014

Από τα 15 μου νομίζω, από τότε που είδα πρώτη φορά αυτό και άλλα βίντεο, από τότε που άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρυσα τη πραγματικότητα, από τότε, μέχρι και σήμερα -και μάλλον μέχρι την ημέρα που πεθάνω, αν πεθάνω- πονάω. Πονάω. Προσπαθώ να κρατηθώ και να πείσω τον εαυτό μου ότι όλα είναι καλά. Προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά, εθελοτυφλώ απέναντι στη πραγματικότητα, επαναλαμβάνω συνεχώς στον εαυτό μου πόσο χαρούμενος είμαι. Μου υπενθυμίζω τους στόχους, τις φιλοδοξίες μου, τα όνειρά μου και προσπαθώ να αντλήσω δύναμη από αυτά.

Μέσα μου όμως ξέρω, μέσα μου γνωρίζω, καταλαβαίνω ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι καλά. Όσο και να προσπαθώ ξέρω ότι ζω σε μια κατεστραμμένη, διευθαρμένη και τυφλή κοινωνία. Πονάω να βλέπω το ανθρώπινο είδος να αυτοκαταστρέφεται. Πονάω να βλέπω τον άνθρωπο να εφτελίζεται, να ζει αποπροσανατιλοσμένος και χαμένος. Πονάω να ξυπνάω κάθε πρωί σε αυτή τη κοινωνία.



Δε τα κατάφερε ο άνθρωπος, και αυτό με πληγώνει. Δε κατάφερε να τιθασεύσει το θηρίο μέσα του. Δε κατάφερε ο άνθρωπος να χρησιμοποιήσει το ύψιστο δώρο, τη νόηση για να κυριαρχήσει στη σάρκα, στο ζώο που κρύβει μέσα του. Αντίθετα, ο άνθρωπος έκανε κάτι πολύ άσχημο. Εκμεταλλέυτηκε τη νόηση, εκμεταλεύτηκε τη νόησή του για να γίνει ακόμα πιο μοχθηρός. Έγινε επικύνδηνος για τον ίδιο του τον εαυτό. Πλήρης αλλοτροίωση της έννοιας του πνεύματος.

Θλίβομαι. Θλίβομαι μα συνεχίζω να έχω πίστη στην ανθρωπότητα. Είμαι 17 άλλα νομίζω ότι ξέρω ποια είναι η λύση. Ναι, αυτό πρέπει να είναι, είμαι σίγουρος. Αν θέλουμε η κατάσταση να αλλάξει πρέπει να στοχεύσουμε στη νόηση, στην ικανότητα αυτή, που εν δυνάμει μπορεί να μεταμορφώσει το ζώο. Η παιδεία, εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Πρέπει η πολιτεία να αναλάβει την ουσιαστική μόρφωση των παιδιών της. Η γενιά μας είναι χαμένη. Είμαστε διαυθαρμένοι, είμαστε μολυσμένοι, λυπάμαι.Πρέπει να φροντίσουμε οι νέες γενιές να μεγαλώσουν διαφορετικά, να έχουν σημαντικές ευκαιρίες να ανελιχθούν πνευματικά. Οι νέες γενιές θα αποτελούν 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου