Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

3 Σεπτεμβρίου 2013.(Ενθουσιασμός)

Νιώθω πολύ παράξενα.Ενθουσιασμό κυρίως,για διάφορα πράγματα.
Καταρχήν αυτή τη περίοδο είμαι ανεξήγητα χαρούμενος (μάλλον χαζοχαρούμενος) χωρίς λόγο.

Νιώθω πολύ παράξενα.Ένα περίεργο κάλεσμα.Σαν να βιώνω συνειδησιακή αφύπνιση.Νιώθω κάτι σαν κάλεσμα.Δε πιστεύω στα καλέσματα,στη μεταφυσική.Ίσως συνέλαβε το υποσυνείδητό μου κάποια ιδέα ή το οτιδήποτε που μου αλλάζει σιγά σιγά την αντίληψή μου για το κόσμο.

Νιώθω κάτι παράξενο. Μια πνευματική κινητικότητα.Είναι αρκετά περίεργο.Σαν να ετοιμάζομαι για κάτι.Είμαι χαρούμενος πάντως,πολύ.Μακάρι να κρατήσει.

Νιώθω κάτι παράξενο.Ξαφνικά βλέπω τον κόσμο διαφορετικά.Με μεγαλύτερο δέος.Μου είναι πιο ευδιάκριτη η ομορφιά.Η ύπαρξη...νομίζω πως τη βιώνω διαφορετικά.Σιγά σιγά ξεκολλάω από το μουντό υλιστικό μοντέλο του σύμπαντος.Το νιώθω,δε ξέρω αν πρέπει να το εμπιστευτώ,άλλα το νιώθω.Κάτι διαφορετικό.Είναι αυτή η ομορφιά.Λες και την αντιλήφθηκα ξαφνικά.

Νιώθω αρκετά περίεργα.Νιώθω καλά με τον εαυτό μου.Με τη παρορμητικότητά μου,με την αφηρημάδα μου,τη παιδικότητα,την ανωριμότητα...νιώθω ότι δε χρειάζεται να παλέψω για να αλλάξω.Είμαι έτσι,και με αποδέχομαι.Βλέπω το κόσμο πολύ πιο διαφορετικά.

1 σχόλιο:

  1. Μου έχουν ξανακάνει νύξη περί Διπολικής Διαταραχής και η αλήθεια είναι ότι οι φάσεις που περνάω στη ζωή μου είναι τραγικά ίδιες με αυτές που περιγράφει η διαταραχή άλλα η ψυχίατρος που πηγαίνω δε μου έχει πει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή