Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Στο νησί του Ήλιου...

Θέλω να ταξιδέψω. Να βρεθώ κάπου ψηλά, σε ένα βουνό, με πλούσια και πυκνή βλάστηση. Με ρυάκια και ποτάμια. Να περπατήσω στο δάσος...να γίνω ένα με τη φύση. Να αφήσω τις αισθήσεις μου να κάνουν έρωτα με τα στοιχεία. Να νιώσω τη φύση...αυτή τη στενή σύνδεση. Να κοιτάξω τα σύννεφα,τον ουρανό. Μα τι όμορφα που είναι όλα από ψηλά...πόσο μαγικά. Πόσο συναρπαστικά. Νιώθω υπέροχα, ίσως περίεργα. Δε μπορώ να το προσδιορίσω.

Ξαφνικά δεν έχω ανησυχίες, προβλήματα. Γαλήνη, ομορφιά, αρμονία. Λίγο ακόμα...δε θέλω να φύγω από τώρα. Ας βραδιάσει πρώτα. Θέλω να δω το βραδινό ουρανό,πάνω σε ένα δέντρο...ακούγοντας το θρόισμα των φύλων και τα πουλιά της νύχτας. Τι περίεργα που είναι. Υπέροχο συναίσθημα. Είμαι σχεδόν εκεί. Ίσα που μπορώ να ακούσω το ρυάκι μερικά μέτρα πιο κάτω.

Μα έχω τόσα να κάνω στη ζωή μου. Έχω τόσα πράγματα ακόμα να ζήσω. Πρέπει να σηκωθώ. Πρέπει να συνεχίσω. Δε πρέπει να αφεθώ,οχι ακόμα. Δεν ήρθε ακόμα η ώρα. Έλα, πάμε. Υπόσχομαι μια μέρα να επιστρέψουμε. Θα μείνουμε πιο πολύ αυτή τη φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου