Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

10 Σεπτεμβρίου 2013 (Νιώθω Μαθηματικά)

Νιώθω ότι υπάρχει τόση μαγεία εκεί έξω.Τόση μαθηματική και φυσική ομορφιά,τόσα μυστήρια που πρέπει να αποκαλύψουμε.Νιώθω την ύπαρξη...τελευταία νιώθω μια τάση προς τα κει.Θέλω να ασχοληθώ με κάτι προσανατολισμένο προς τη κοσμολογία...ίσως μαθηματικά.Το νιώθω έντονα.Ταυτόχρονα όμως καταλαβαίνω πόσο περιορισμένος είμαι από τη βιολογία μου.Καταλαβαίνω ότι τα όρια της αντίληψής μου μου επιτρέπουν μόνο να "νιώσω" τη μαγεία και οχι να την κοιτάξω.

Νιώθω τα μαθηματικά στο σύμπαν.Είναι περίεργο,είναι τρελό.Δε ξέρω πως να το εξηγήσω,είναι σαν να νιώθω ένα μοτίβο.Λες και ίσα που μπορώ να αντιληφθώ τη πραγματική μαθηματική μαγεία.Και πάλι,τι κρίμα που είμαι περιορισμένος από τη δομή του εγκεφάλου μου.Ελπίζω μια μέρα,τέτοια που να ζω,να καταφέρουμε να επεκτείνουμε τους ορίζοντες του μυαλού μας.Ίσως τότε αντιληφθώ τη μαγεία,ίσως καταφέρω να τη κοιτάξω.

Μα είναι τόσο περίεργο.Θα ορκιζόμουν ότι δε νιώθω τρελός,άλλα αλήθεια,ξέρει ο τρελός ότι είναι τρελός;Αυτά που λεω είναι περίεργα,το αναγνωρίζω.Με τρομάζουν κάποιες φορές.Η εκδοχή του να είμαι τρελός ενισχύεται βλέποντας ανθρώπου ιδιοφυΐες,όπως ο Jacob Barnett,που δε φαίνεται να αντιμετοπίζουν το σύμπαν έτσι.Εννοώ δηλαδή ότι αν ήταν "σωστό" αυτό που νιώθω,άνθρωποι με ακόμα μεγαλύτερες αντιληπτικές ικανότητες θα το βίωναν ίσως σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό.Ίσως πάλι απλά δε το ξέρω εγώ και ο υπόλοιπος κόσμος ότι νιώθουν έτσι.

Βυθίζομαι πάλι σε σκέψεις.Αρχικά όλο αυτό το έλεγα για πλάκα.Είμαι τρελός,όλοι νομίζουμε ότι είμαστε τρελοί,διαφορετικοί.Καποια στιγμή άρχισε να σοβαρεύει στο μυαλό μου όλο αυτό και πλέον είμαι σκεπτικός απέναντι στο ενδεχόμενο.Θα δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου