Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

25 Αυγούστου 2013

Νιώθω πολύ περίεργα.Άλλαξα περιβάλλον ξανά μετά από ένα σχεδόν μήνα και είμαι ακόμα στη περίοδο προσαρμογής πίσω στο σπίτι.Ακούω μουσική...με κατακλύζουν πολύ έντονα συναισθήματα,προσπαθώ να τα προσδιορίσω,αποτυγχάνω παταγωδός.Τι νιώθω;Τι βιώνω;

Χθες στο πλοίο έχω την εντύπωση ότι ερωτεύτηκα.Μα γίνεται να ερωτευτείς χωρίς καν να μιλήσεις,να ανταλλάξεις μια κουβέντα;Γίνεται να ερωτευτείς με τα μάτια;Δε θα ντραπώ,θα το πω.Έννιωσα σαν να έκανα σεξ με τα μάτια.Το μυαλό μου εκείνη τη στιγμή βρισκόταν σε σεξουαλική επαφή.Έτσι ερωτεύεται ο κόσμος;Τι είναι αυτό που νιώθω;Θέλω να ξανακοιτάξω αυτά τα μάτια,αυτό το πρόσωπο.Λες και συνέβη κάτι μεταξύ μας...μόνο έντονα βλέμματα ανταλάσσαμε.Ο κόσμος το ονομάζει φλέρτ.Το περίμενα πιο απλό,με λιγότερο συναίσθημα,λιγότερη ένταση.Δεν έχω ξανανιώσει έτσι με κάτι τόσο απλό.

Καθώς γράφω νιώθω μια χαλάρωση εκεί,λίγο πιο κάτω από το στήθος,στο διάφραγμα...ο συναισθηματικός φόρτος αποτυπώνεται στις γραμμές,το μυαλό μου διευθετεί τα γεγονότα,αναλύει τις καταστάσεις.Τι μεγάλη ανακούφιση.Έχω εικόνα...βλέπω χρώματα...πολλά χρώματα που αντιστοιχούν σε συναισθήματα να βγαίνουν από μέσα μου και να αποτυπόνονται σε ένα καμβά.Τα βλέπω...κόκκινα...γκρί,αυτά ξεχωρίζουν κοιτάζοντας καλύτερα.

Η ζωή συνεχίζεται.Υποθέτω πως για κάποιες μέρες αυτό το πρόσωπο,αυτός ο καμβάς θα γυροφέρνει στα σοκάκια του μυαλού μου.Σε μερικές μέρες όλα θα έχουν πάρει ξανά το δρόμο τους.Και η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ.Αναστατώθηκα τόσο με ένα...φλερτ;
Γιατί έδωσα τόση σημασία;Γιατί δίνω τόσο συναίσθημα;Γιατί δίνω τον εαυτό μου;Μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει αν ερωτευτώ κανονικά και πληγωθώ.

Θα μπορούσα να το αποτυπώσω με χρώματα,το αποτύπωσα σε κείμενο,και ο ήχος αυτού του κειμένου είναι κάπως έτσι:

Για να είμαι πιο ακριβής το τραγούδι το μετέφρασα σε κείμενο και χρώματα.Κάθε φορά το κάνω αυτό.Μια σκέψη ή ενα κείμενο παίρνει χρώματα και κάποιο τραγούδι.Μπορεί να συμβεί και το αντίστροφο,όπως σήμερα.Μερικές φορές και πίνακες μεταφράζονται μέσα μου σε συναισθήματα-σκέψεις-κείμενο ή μουσική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου