Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Σχολείο...με πικραίνεις.

Δεν έχω πρόβλημα με όλους τους ανθρώπους όμως καταλαβαίνω ότι θα ήθελα να είμαι ανεξάρτητος στη ζωή μου...πλήρως.Και στην ουσία δεν είναι κανένας μας,γιατί εξαρτιέμαι από άλλους ανθρώπους όσον αφορά την εκπαίδευσή μου πχ.

Είμαι υποχρεωμένος να τελειώσω το σχολείο,να κριθώ,να αξιολογηθώ και είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω ένα σύστημα το οποίο δεν με αντιπροσωπεύει και δεν με υποστηρίζει.Μ' αρέσει η γνώση.Μ' αρέσει η επιστήμη.Συχαίνομαι όμως το σχολείο.Δε ξέρω αν φταίω εγώ,αν είναι το σχολείο έτσι που σε κάνει να το μισείς,όμως καταλαβαίνω ότι το αν θα γίνω επιστήμονας το αποφασίζει η κοινωνία.Εξαρτάται από μένα,από το πόσο θα παλέψω αυτό το βάσανο που ονομάζω σχολείο.


Τι κρίμα να μη μπορώ να το παρατήσω και να είμαι αυτοδίδακτος,και απλά κάποια στιγμή να πηγαίνω για εξετάσεις.Και να μαθαίνω σπίτι,με δημιουργικό τρόπο.Να έχω κάθε μάθημα σε DVD,θεωρία,ασκήσεις κτλ όλα σε βίντεο.Μετά να κάνω και εξάσκηση πρακτική μόνος,και έτσι να αναπτύσσομαι κάθε μέρα.Στο σχολείο βαριέμαι.Πλήττω,υποφέρω.Και πιστεύω ότι χάνουμε την ουσία της επιστήμης.Θα έπρεπε να είναι πιο ευρεία η ύλη,και με λιγότερες λεπτομέρειες.Θα έπρεπε το σχολείο να τελειώνει και να έχουμε γενικές γνώσεις πάνω σε όλα τα θέματα της κατεύθυνσης που έχουμε επιλέξει.

Από τις αρχές λυκείου θα έπρεπε να προσανατολιζόμαστε προς κάπου,αφού έχουμε λάβει τα κατάλληλα ερεθίσματα από τις προηγούμενες χρονιές ώστε να ξέρουμε,και να ασχολούμαστε λοιπόν με αυτά στο λύκειο.Κάνουμε πολύ εξειδικευμένα πράγματα,"ξερή" γνώση...καμία αίσθηση επιστήμης και η ουσία της.Σκοτώνουμε την επιστήμη.Θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου τελειώνοντας το λύκειο να ξέρω λίγο από τα πάντα...να είχα τεράστιο όγκο ύλης,με μεγάλη ευρύτητα και λιγότερη εξειδίκευση.

Στο πανεπιστήμιο μετά όπου θα έπρεπε να είναι όλα ισάξια και εξίσου καλά,και πάνω απ' όλα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,θα αρχίζει σιγά σιγά,χρόνο με το χρόνο η εξειδίκευση.Η μάθηση θα γίνεται γρηγορότερα.Η ύλη θα καλύπτεται πιο γρήγορα,θα έχουμε πολυμέσα να μας βοηθούν,καθοδήγηση...
                                                                    

Δεν αντέχω θέλω τόσο πολύ να το παρατήσω το σχολείο...και το έχω ξαναπεί.Αν δεν ήμουν εθισμένος στην επιστήμη και ήξερα ότι υπάρχει άλλη δίοδος στο πανεπιστήμιο δε θα ξαναπατούσα.Δυστυχώς για να μπω πανεπιστήμιο οχι μόνο πρέπει να τελειώσω το σχολείο,άλλα πρέπει να έχω και άριστους βαθμούς.Μπορώ,απλώς τουλάχιστον για μένα είναι βάσανο,πραγματικά.

Το βρίσκω αδύνατο σχεδόν να κάτσω και να διαβάσω.Θέλω να ακούω,να βλέπω...θα μπορούσα να έχω κάποιον όλη μέρα να μου μιλάει και να κάνω ερωτήσεις για το μάθημα,άλλα το διάβασμα,με σκοτώνει.Τι να κάνουμε...πρέπει να το υποστώ.Αν και δε βλέπω να περνάω στο πανεπιστήμιο που θέλω.Είναι μόνο για καλούς μαθητές.Εγώ δεν είμαι αρκετά ενδιαφέρον υποψήφιος μιας και οι βαθμοί μου τους λένε ότι δε μπορώ να προσφέρω στην επιστημονική κοινότητα.Την ίδια στιγμή βέβαια μας είναι γνωστό ότι προσωπικότητες όπως Einstein και Newton ήταν school dropouts.Δε συγκρίνομαι με αυτούς,απλώς φέρω ένα παράδειγμα.

Σχετικές ομιλίες του Sir Ken Robinson στο TED talks.
Ομιλία 1η
Ομιλία 2η


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου