Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Κοινωνία...γαμιέσαι;

Γαμώ το χρήμα σας,τις πολιτικές σας,την εξουσία σας και τη μαλακία που κουβαλάτε στα κεφάλια σας!Άνθρωποι πεθαίνουν στο βωμό του χρήματος...πάλι.Πόσο ακόμα για να καταλάβουμε ότι αυτή η ΠΑΠΑΡΙΑ δεν εξυπηρετεί τον άνθρωπο;Είμαστε τόσο ανίκανοι;Γίνεται να είμαστε τόσο παράλογοι;Να φερόμαστε τόσο παιδιάστικα;Είναι δυνατόν να συμβαίνουν όσα συμβαίνουν σήμερα;Το 2013;

Δείτε τι γίνεται στη Τουρκία!Πεθαίνει κόσμος.Έχουμε εξοικειωθεί τόσο πολύ στο άκουσμα νεκρών,στον υποσιτισμό,στις θηριωδίες και όλες τις μαλακίες που προκαλούνται λόγω του χρήματος,και εγώ αυτό το θεωρώ διεστραμμένο και άρρωστο.Είμαστε διεφθαρμένοι και ανίκανοι.Έχουμε ένα σωρό μαλάκες στις κυβερνήσεις και τα μπουρδέλα τους,και όλοι οι λογικοί σώφρονες άνθρωποι είναι στην αφάνεια.ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;

Μου φαίνεται παράλογο όλο αυτό...τελείως!Τρελό!Χρήμα,εξουσία...τι νόημα έχουν γαμώ το κεφάλι μας όλα αυτά;Πως μπορεί κάποιος να είναι τόσο σκατόμυαλος που να μη βλέπει τη πραγματικότητα;Αν είναι δυνατόν!!Εξοργίζομαι και καταθλίβομαι ταυτόχρονα!!Νιώθω ότι είμαστε ηλίθιοι,τελείως!Καθυστερημένοι!Το χειρότερο είναι ότι πιστεύω ότι δεν υπάρχει διέξοδος,εκτός αν η ίδια η επιστήμη και η εξέλιξη αλλάξουν τα δεδομένα μέσω των καινοτομιών και της τεχνολογίας.Και πάλι όμως φοβάμαι ότι μπορεί να μη γίνει.

Θέλουμε μια ριζικότατη αλλαγή!Μια επανεκκίνηση της ανθρωπότητας,να ξεχάσουμε ποιοί είμαστε και να αρχίσουμε από την αρχή!Η σαπίλα μας έχει καταπιεί!!!Έχω παραιτηθεί τελευταία από τα κοινωνικά δρώμενα,έχω χάσει τη πίστη μου στον άνθρωπο.Ίσως κάποια στιγμή είμαστε αντάξιοι του μυαλού μας.Άλλα βλέποντας κόσμο να πεθαίνει δε μπορώ να είμαι απαθής.Να πάτε να γαμηθείτε που πεθαίνει κόσμος και γίνονται πόλεμοι και 1002 μαλακίες για να βάζετε τα δις-τρις εκατομμύρια σε τραπεζικούς λογαριασμούς που δε θα χρησιμοποιήσετε ποτέ.Ψοφίστε!Κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο ποσοστό του πλανήτη θέλει erase!Είμαστε κατεστραμμένοι!Ξυπνάτε!

Και δε με ενδιαφέρει αν μιλάω χυδαία,χυδαίο είναι αυτό που συμβαίνει στη κοινωνία,γι αυτό ας κοιτάξουμε να αλλάξουμε το σήμερα που ξεπερνάει κάθε χυδαιότητα και προσβάλλει τη νοημοσύνη κάθε ανθρώπινης ζωής που είναι σημαντικότερο και ας είμαι εγώ χυδαίος,δε πειράζει,κρίμα μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου