Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

31/03/2015

Δεν έχω ιδέα ποιός είμαι και γιατί υπάρχω. Αυτή είναι ίσως η σημαντικότερη σκέψη στη ζωή μου. Όλη μου η πορεία σαν άνθρωπος, όλοι μου οι στόχοι, όλο μου το είναι, βασίζεται πάνω σε αυτή τη φράση.
Θέλω να γνωρίσω τα πάντα. Θέλω να μάθω τα πάντα. Θέλω να κάνω την ύπαρξη δική μου. Να ταξιδέψω... εσωτερικά και φυσικά. Να γνωρίσω ανθρώπους, εμπειρίες, αισθήσεις, ιδέες.
Η ζωή είναι μια τρέλα. Δε έχουμε ιδέα γιατί ήρθαμε εδώ και που θα πάμε. Δεν έχουμε καν ιδέα τι είμαστε, ή τι σημαίνει "να είμαστε". Δε παίρνω πολύ σοβαρά τη ζωή, προσπαθώ.
Οι σκέψεις αυτές με διαμορφώνουν, με έχουν αλλάξει. Το τρόπο που αντιμετωπίζω τον εαυτό μου, τα γεγονότα, τις καταστάσεις, τους ανθρώπους.
Ολόκληρη η ύπαρξη είναι ένα παζλ. Όσο μελετάς την ύπαρξη τόσο περισσότερα κομμάτια ταιριάζεις μεταξύ τους και όλο και περισσότερη συνοχή αποκτά η πραγματικότητα.
Όσο για το νόημα της... δεν έχω ιδέα. Ούτε μια γαμημένη ιδέα για το τί κάνω εδώ. Απλά ζω. Σκοπός της δικιάς μου ζωής είναι να γνωρίσω την ύπαρξη και να βοηθίσω τον υπόλοιπο κόσμο να δει το κόσμο όπως τον βλέπω εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου