Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ένα περίεργο ταξίδι...

Mπαίνω για μπάνιο.Ανοίγω το καυτό νερό.Χαλαρώνω...ηρεμώ.Δε σκέφτομαι τίποτα,αφήνω τις αισθήσεις ελεύθερες.Βλέπω,ακούω,αισθάνομαι άλλα είμαι κενός.Τι όμορφο.Αρχίζω και παρατηρώ.Παρατηρώ τη μαγεία...

Βλέπω τα φυσικά φαινόμενα να διαδραματίζονται παντού γύρω μου,αρχίζω και νιώθω μαθηματικά.Οι σκέψεις μου ρέουν,δεν ελέγχω το κεφάλι μου.Σκέφτομαι έντονα ενώ είμαι πλήρως χαλαρωμένος,δεν κουνιέμαι,δεν αντιδρώ.

Αρχίζω να σκέφτομαι περίεργα πράγματα,δουλεύω συνειρμικά.Συνείδηση,ύπαρξη,βιολογία,υλισμός.Καταλήγω σε απρόσμενα,περίεργα συμπεράσματα.Νιώθω δέος,τρομοκρατούμαι.Είμαι μόνος και τρομαγμένος από τις σκέψεις,πως κατέληξα εκεί;Ούτε που θυμάμαι από που άρχισα.Το χειρότερο είναι ότι δε μπορώ να πω ότι ήταν βλακείες γιατί όντος αυτά στα οποία κατέληξα ήταν λογικά.

Νιώθω δέος,κανείς δε μπορεί να καταλάβει πως είναι,έτσι νιώθω.Το παθαίνω κάποιες φορές αυτό...το μυαλό μου ξεφεύγει τελείως,σαν να πέφτω σε μια μέθη,και συνέρχομαι ξαφνικά,επανέρχομαι στη πραγματικότητα συγκλονισμένος και τρομαγμένος από το βάρος και το βάθος των σκέψεων.

Είναι σαν να χάνομαι σε ένα κόσμο διαφορετικό και με ένα χαστούκι να επανέρχομαι βίαια στη πραγματικότητα μη μπορώντας να συνειδητοποιήσω αυτό που έζησα.Πραγματικά πολύ περίεργη και κάπως τρομακτική εμπειρία.Δε μπορώ να πω ότι χαλάει η διάθεσή μου,απλώς ξαφνικά νιώθω ότι έχασα τη ταυτότητά μου.Δε ξέρω ποιός είμαι και που είμαι.Είναι λες και η πραγματικότητα δεν είναι πραγματικότητα.

Θα επανέλθω,όπως κάθε φορά.Δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό όταν συμβαίνει,το σίγουρο πάντως είναι ότι με ταρακουνά βίαια.Έκανα ένα ταξίδι και επέστρεψα.Ήταν ένα 5-10 λεπτο στο οποίο πραγματικά απλά ταξίδευα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου