Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Αναζήτηση

Μια συνεχής αναζήτηση η ζωή μου.Αναζήτηση που πηγάζει από πολύ βαθιά,αναπάντητα ερωτήματα.Φιλοσοφικές ανησυχίες,υπαρξιακά προβλήματα χωρίς λύση.Κάποιοι τα αγνοούν,κάποιοι δεν αναρωτήθηκαν ποτέ.

Σκέφτομαι,θα ήταν πολύ βολικό για την ηρεμία μου να βρω κάποιο τρόπο να παρακάμψω την ανήσυχη φύση μου.Θα με γλίτωνε από ΠΟΛΛΑ παραπάνω προβλήματα από όσα μπορεί κανείς να φανταστεί.Είναι όμως αδύνατο,ανέφικτο.Έχω προσπαθήσει,μα δε γίνεται να ζω χωρίς να ξέρω γιατί,χωρίς να έχω ένα σκοπό,να ξέρω από που και πως ήρθα και που θα καταλήξω.Είναι αδύνατο να ζω σε ένα κόσμο που δε κατανοώ,σε ένα περιβάλλον που δε μπορώ να εξηγήσω τη λειτουργία του.

Προσπαθώ να διαμορφώσω μια ταυτότητα.Να χτίσω τον Ηλία.Ίσως το δυσκολότερο πράγμα που μου ζητήθηκε ποτέ.Και πρέπει να το κάνω,αλλιώς πέφτω σε αντιφάσεις ή και επικίνδυνες καταστάσεις.Έχω περάσει από αυτό το στάδιο.Περίεργο πολύ για ένα άτομο να μη ξέρει ποιός είναι.Παραπλήσιο της αμνησίας.Δε ξέρεις ποιός ουσιαστικά είσαι,τι κάνεις.

Προσπαθώ λοιπόν να διαμορφώσω τον Ηλία.Με τι κριτήρια;Δε ξέρω καν γιατί υπάρχω και γιατί μπορώ και σκέφτομαι αυτά που σκέφτομαι,πως θα συγκροτήσω τη συνείδηση αυτού του ατόμου και τι αποφάσεις μπορώ να κάνω γι αυτό;Δε γνωρίζω το σκοπό για όλο αυτό που βιώνω.Πως θα ξεχωρίσω το σωστό από το λάθος;Πως θα επιλέξω τρόπο ζωής;Πως θα αντιμετωπίσω τη ζωή;

Είμαι υπερβολικά ασταθής και εύπλαστος.Ανα περιόδους αναθεωρώ βασικά πράγματα στη ζωή και αλλάζω την ιδεοληψία μου.Βρίσκομαι συνεχώς σε μια δυναμική κατάσταση,σταθερότητα μηδέν.Κοιτάω γενικά στη ζωή πλέον να προσπαθώ να χρησιμοποιώ το μέτρο.Παντού και πάντοτε.Έτσι θα είμαι καλυμμένος από κάθε άποψη,θα έχω κάνει τα πάντα και δε θα έχω ξεφύγει κάπου.Δυστυχώς η ζωή δεν ήρθε με εγχειρίδιο χρήσης.

Είναι μια συνεχή αναζήτηση.Μια συνεχή προσπάθεια να γνωρίσω τον εαυτό μου.Να ξεχωρίσω τα ένστικτα από την ουσία,το σωστό από το λάθος,την υπερβολή από τη κανονικότητα και τόσα άλλα που με προβληματίζουν συνεχώς.

Το θετικό είναι ότι είμαι ακόμα 17.Νιώθω ότι έχω όλη τη ζωή μπροστά μου.Για την ακρίβεια έχω πολλές πιθανότητες,μιας και ρεαλιστικά σκεπτόμενος ποτέ δε ξέρεις τι σου ξημερώνει.Έχω τόσο χρόνο να αναρωτηθώ,να προβληματιστώ,να ζήσω.Δεν είμαι τέλειος.Ποτέ δε θα είμαι.Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ πάντως και δε θα πάψω ποτέ να μάχομαι.Θέλω να είμαι ένα άτομο με βάθος και συγκρότηση.Δε θα πάψω ποτέ λοιπόν να αναζητώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου