Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

The Beginning.

Oνομάζομαι Ηλίας.Δημιούργησα αυτό τον ιστότοπο για να το χρησιμοποιώ περίπου ως ημερολόγιο όπου θα σημειώνω συναισθήματα,απόψεις και εντυπώσεις πάνω σε διάφορα θέματα και την καθημερινότητά μου.

Το χρειάζομαι κυρίως για συναισθηματική εκτόνωση μιας και έχω τη τάση να εκφράζομαι και να ξεσπάω γράφοντας το πως νιώθω και αναλύοντας τα αισθήματά μου.Μπορεί δηλαδή να χαρακτηριστεί ημερολόγιο.Μιας και οι επαφές μου είναι πολύ περιορισμένες και ως άνθρωπος έχω την ανάγκη για επικοινωνία το blog είναι δημόσιο ώστε να ικανοποιώ στοιχειωδώς την ανάγκη μου για επικοινωνία με τον κόσμο.

Η αλήθεια είναι πως αν είχα κάποιο άτομο να μιλήσω και να με ακούσει,γενικότερα αν είχα κάποιον να επικοινωνήσω πιστεύω δε θα είχα την ανάγκη για κάτι τέτοιο,μιας και όμως είμαι ένας αλλόκοτος άνθρωπος,που δυσκολεύεται στη καθημερινή κοινωνική συναναστροφή αυτό το blog πιστεύω θα με βοηθήσει αρκετά στο να εκφράζομαι και να καλύπτω εν μέρει το κοινωνικό "κενό".

Δε θα γράψω παραπάνω για μένα,εξάλλου από τα κείμενα η προσωπικότητά μου θα είναι εμφανής στο δημοσίως.Και να πω την αλήθεια δε με νοιάζει ποιος και αν θα το διαβάσει,όπως είπα κυρίως εξυπηρετεί την ανάγκη μου για συναναστροφή,πλαστή παρ' όλα αυτά νομίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου